2010. december 10., péntek

Commitment

A padtársam kapott egy táskát a pasijától. Velúr, türkizkék. Csodaszép.
Ez egy "csak úgy" ajándék. A minap voltak vásárolni, amikor is megjegyezte az egyik kirakatnál, hogy nagyon szép "a" táska. (Természetesen, mivel megfontolt ember, nem rohant be és vitte magával azon nyomban - de hát uggggyan ki csinálna ilyet egyáltalán?) A fenti epekedő hinthez azért megjegyezném, hogy a táskákból kb. 6 féle szin volt a kirakatban, igy elég nehezen lehetett volna egyértelműbbé tenni azt, hogy tulajdonképpen melyikre is vágyik oly nagyon, minthogy hozzáteszi "Óóóó, a türkizkék mennyire széééép!"
Ezek után - a kedves ajándékozó elbeszélései alapján - (imádom, hogy vizuális tipus vagyok :) szegény ember a vásárlás hátralévő részét egy buborékkal a feje fölött töltötte, amelyben ez állt: "Mi a szar az a türkizkék?!?!!!???!!?"

Tanulság: a 21. században élni jó, mert van internet és van google, és a határ a csillagos ég. Ha megvan a szándék és az effort, és még gondolkodik is az ember, akkor lehetnek türkizkék táskás boldog lányok & és a boldog lányoktól még boldogabb fiúk. :)

7 megjegyzés:

  1. Azért lássuk be: a türkizkék szó használata valahol a sors kihívása volt a hölgy részéről maga ellen. :) Egy boltban csak nem kezdhetünk el googlezni, márpedig a mellékelt ábra igencsak optimista. Nekem legalábbis a purple meg a pink szakasz igencsak egybeolvad. "...a narancs az egy gyümölcs, nem szín, a mályváról meg azt sem tudom, hogy micsoda." Ajánlom a 3 alapszín használatát. :)

    VálaszTörlés
  2. Azért lássuk be, a három alapszín elég szegényes világot fest, de aki a teljes színskálát nevestől ismeri, azt tuti nem a lányokat szereti.

    VálaszTörlés
  3. Fura, nekem az ütött szemet, hogy dzsiz az XKCD-re linkelt (és ráadásul nem is a képregényre, hanem mindjárt a blogra) =)

    (Related: Navigátornál volt egy mókás ebédlős beszélgetésünk, amikor egy kajás dobozt rajtam kívül mindenki zöldnek hívott. Egészen addig vitatkoztunk, amíg mellé nem tettem egy sötétkék és egy sötétzöld mosogatóflakont: onnan egyértelmű volt, hogy a kékhez áll közelebb az árnyalat. Később kisütöttük, hogy türkiz dobozról volt szó.)

    VálaszTörlés
  4. Ezzel a türkizzel csak a baj van. Tiltsuk be! :D

    VálaszTörlés
  5. Voltam szombaton a karácsonyi vásárban, láttam táskákat is, szerintem még türkiz is volt közöttük! :) Ja, meg sárga kesztyűt is láttam, mintha arra is lett volna igény korábban. És még forralt bor is van.

    VálaszTörlés
  6. Ezt nemrég hallottam: "A pink a sznobok rózsaszínje."

    VálaszTörlés