2011. január 26., szerda

Fura hobbiknak élnek az emberek. Úgy tűnik valaki például azzal tölti az idjét, hogy a CV-met küldözgeti be az én tudtom nélkül különböző álláshirdetésekre, s teszi ezt olyan hatásfokkal, hogy be is hivnak interjúra. :S

Az elsőnél azt hittem valami retroaktiv adatbzis bányászat eredményeként sikerült előtúrniuk egy régi jelentkezésemet - de az iménti hivást követően komolyan megijedtem, és még a postafiókomat is lecsekkoltam, hogy nem küldtem-e el véletlenül álmomban egy applicationt, amire érthető módon nem emlékszem. De ez a szál sem bizonyult használhatónak - szerencsére, mert az ilyen azért elég komolyan aggasztó lenne.

Tanácstalan vagyok, és ez a dolog hosszútávon a legkevésbé sem előnyös a szakmai reputációm és jövőbeni álláskereséseim szempontjából :(.

3 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy nem csak egy lelkes fejvadász porolt le egy régi polcot?...

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ez jutott elsőre eszembe. Meg az, hogy ciki megkérdezni a legközelebbi telefonos megfejtőt, hogy honnan kapta a CV-det?

    VálaszTörlés
  3. Megkerdeztem. A legdurvabb h a MOL hivott, ahol recruitment rendszeren keresztul megy a jelentkezes, tehat meg csak nem is eleg egy email, haenm fel kell tolteni a CVt es regisztralni kell meg egy csomo adattal. Szoval felelmetes.

    VálaszTörlés