2011. január 18., kedd

MBA

Szóval van itt ez a csávó nálunk, aki per pill harmadszorra hivott fel egy olyan kérdéssel, ami

a) triviális - józan paraszti logikával 2 perc alatt szállitható megoldásra lehet akadni az agyunk valamely kevésbé eldugott zugában

b) qvára nem értem miért engem hivogat vele, mert semmi közöm hozzá - ezt mellesleg elsőre közöltem vele, ahogy az "a" pontban foglaltakat is (lehet az én kommunikációmmal lesz a probléma) - illetve van abban valami igazság, hogy amiről az emberek nem tudják eldönteni, hova tartozhat, az a HRen landol.

Lényeges info lehet, hogy amerikai a lelkem, igaz nem eredetileg, de végül ott szocializálódott emberré - vagy mi. Vagyis nem is ott, hanem az MBA képzésen. Nagyon büszke is rá - mása sincs, lehet is. Az MBA jól hangzik, bár nekem az "A" a végén mindig gyanusan bűzlött, és egyre inkább kezdem érteni miért. Ez valami über divatos dolog, és jól hangzik. Bár megmondom őszintén, Boros Tamáson kivül még nem láttam értelmes embert MBA diplomával - de lehet még túl fiatal vagyok. És/ vagy tapasztalatlan, esetlegtalán érdemes lenne szélesiteni az ismerettségi körömet.

Tehát van itt ez a gyerek. Az amerikai. Neki ez az elsődleges feature. Mármint az MBA. Ehhez képest számomra meglehetősen döbbenetes módon emergency call tree-ket gyárt, formokat ISOsit, és a surveymonkey-n pörög. Legutóbb például nagyszabású adatgyűjtést inditott "Christmas party satisfaction survey" fedőnéven - (már mégis bocsánat, de ez csak nekem hangzik úgy, hogy igazán el lehet ám menni a ........, ha még a több milliós karácsonyi partiból is arra vagyunk kiváncsiak mi volt szar???!?! Bocs ez magyar logika, de sajnos itt a többség az.) És igen, már látom, hogy októberben megjelenik egy átfogó data analizissel, hogy a lazackrémbe több borsot kell tenni, mert tavaly nem izlett.

Hát valami ilyesmit adhat az MBA. Szemléleti keretet ahhoz, hogy hogyan érezd magad kib***tt fontosnak anélkül, hogy valaha is feltünjön, mennyire nem vagy az.

Nah, nézem is, holmennyiért tehetek szert egy ilyen szemüvegre - most különösen jól jönne.

Pic: Stand out from the crowd by rosswebsdale


5 megjegyzés:

  1. Biztos azért jár mindig a nyakadra, mert tetszel neki, és fel akarja hívni magára a figyelmedet. Ha ovisok lennétek, akkor a hajadat húzgálná, de felnőtt fejjel az már mégsem menő. :)
    A többihez meg: ha már hozzáadott értéket nem képes előállítani, megpróbálja elhitetni - magával is - hogy nélküle nem működne a gépezet...

    VálaszTörlés
  2. El kell h keseritselek, de ez teljesseggel kizart. Ez tenyleg ennyire hulye.

    VálaszTörlés
  3. Ez engem egyáltalán nem keserít el.
    Legfeljebb téged keseríthet el, mert:
    1. Eggyel kevesebb opcionális rajongód van.
    2. Eggyel több hülye van azok között, akikkel együtt kell dolgoznod. :)

    VálaszTörlés
  4. Amugy tuti benned is van hiba: azt mondod elso hivaskor kozolted vele, hogy erre magatol is rajohetne. Ha en kozlom ezt valakivel, tuti nem hiv vissza tobbszor. Fogj vissza kicsit a PC kepessegeidbol, es meglatod mennyivel tobb nyugtod lesz a hulyektol.

    VálaszTörlés
  5. @glente: asszem az utobbi lesz az :) - de ez mar regota gyanus volt am nekem!
    @foldip:
    1) igen, de te lekezelo vagy & bunko, en pedig csak ereztetem vele, h hulye, es ugy tunik ez implikalja, h en nem feltetlenul vagyok az & esetlegesen rendelkezesemre all az info amire szuksege van. Masreszt, vekony jeg, ha tenyleg bunko lennek - ahogy Boros Tamas interpretalta anno: "Teged is kedvelnek! Csak maskepp mint Kiskatat." Sztem ez sokat mondo.
    2) mi az a PC ebben a contextben?

    VálaszTörlés