2011. június 2., csütörtök

Choose your heroes carefully

Ma elmentem felvételizni a BME-re, postgrad szakpszichológusi (munka és szervezet) képzésre. A végén élve a lehetőséggel megkérdeztem, hogy  mi a célja a képzésnek, mivel leszek én több 2 év és egy millió forint után, amit csak itt kaphatok meg a papiron kivül; azt a választ kaptam, hogy a képzés célja a profeszió elmélyitése, best practicek és know how megosztása a szakmai közösségen belül, mindez megtámogatva mindeféle e-felülettel (pl. fórum!) és szakmai felügyelettel a tanszék részéről.
Tehát a tények és Bayes tétel ismeretében a mai 1 milliós kérdés: ha van 2 évfolyam, azon potenciálisan 39 diák és 3 szakirány, a felvételin 3 emberrel találkoztam és mindegyik most végez (mármint a sima egyetemen aka MA), vajon mennyi az esély, hogy ebből a knowhow traszferből én is jól jövök ki?

Szóval nem tom. Menjek inkább PhD-zni?

1 megjegyzés:

  1. Van még olyan ember, aki nem hiszi el a CV-dről, hogy értesz a munkádhoz? :)

    Szvsz keress valami olyat, ami eddig csak hobbiként érdekelt (pl. vizuális művészetek), és mélyedj el abban. Még szakmailag is jól jöhetsz ki belőle: üdítő lehet olyan önéletrajzot látni, ahol az 'Egyéb érdeklődés' őszinte, és komoly háttérismereteket takar.

    VálaszTörlés