2011. június 3., péntek

Amúgy meg mostanában mindenről lemaradok: mire értesültem róla, hogy azon az útvonalon, ahol mindennap járok buszsáv miatt lefelezték az autósok számára legálisan rendelkezésre álló helyet, már le is vakarták a busz feliratokat az aszfaltról. Az utóbbi egy hétben kb. 3 kiló uborkát ettem meg a frissitő iz és a rohadt meleg miatt felmerülő étvágytalanságból kifolyólag, mit sem sejtve arról, hogy az életemmel játszom és potenciálisan elég csúnya véget érhetek, és breaking: már Kubáért sem kell a Karib tengerig menni... legalább is bizonyos featureket illetően.

Én akkor is Biedermeier párti vagyok... viszont igy lehet aztán igazán rácsodálklozni  a világra.

Nem biztos, hogy ez kellően adaptiv igy. Hmmm...

3 megjegyzés:

  1. A buszsavotokrol en is hallottam, pedig engem aztan nem erint :). Uborkaugyben en elmennek orvoshoz a helyedben, de nem mergezesi tunetekkel :). A Biedermeiert nem ertem hogy jon ide :(. Azert nem tudsz a mai hirekrol, mert 150 evvel a multban elsz? :) Es mi nem kelloen adaptiv?
    (ijesztoen sokmindent nem ertek :S)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon péntek van: valamiért a Biedermeier-ről a Baader-Meinhof csoport ugrott be. Ígérem, a hétvégén kialszom magam...

    VálaszTörlés
  3. koszonom :), jo latni h mindenki kepben van :D

    VálaszTörlés